Thursday, August 25, 2011

{30} Anak ayah

Salam Ramadhan semua...

Asyik cerita basi aje kan aku bg kat korang baca..sori yek..tp just nak share something happened yesterday..Aku ganti my twin jaga kedai sbb die cirit birit..so, aku berbuka je kat kedai baju baby kat K mall tu..Alkisahnye, aku ingat my twin datang balik.rupa2nye idok le die datang..my dad yang datang hantar makanan..ingatkan ayah datang hantar makanan aje,rupa2nye datang sekali teman aku berbuka..




My dad masak semalam.Hari ni pun ayah masak jugak.semalam masak nasi lemak.Hari ni masak Nasi Tomato..Nyum2~ Lazat sungguh! Best kan sekali2 bukak pose dgn ayah........Erm, rasa cam anak ayah plak..hehe...x caya tgk ni

Sebelum makan bergambo dulu..hehe

dah makan pun sibuk nak amik gambo lagi kan >.<

Eceh ceh ceh..berlakun je tu..hehe
Footnote: Hargailah masa yg ada untuk ibu bapa anda selagi mereka masih ada..Ingat tu..Jangan menyesal nnti sudah.

No comments: