Monday, July 11, 2011

{10} PSZ itu Perpustakaan UTM

PSZku,kenanganku...keh3..


Kenapa entry bertajuk itu yang ingin aku tulis??
Yess!! Sbb nye hari ni aku berjaya menapakkan kaki aku ke PSZ ni..Penat woo nak nek atas ni..dah la office hous xleh bawak nek kenderaan..letih2..
Skang ni cuti sem.So, psz just bukak office hour je..lagi la aku malas nak menapak....

Time cuti sem ni,xramai kat PSZ ni..xcaya??meh tgk ni....


Tgh la betapa kosongnye psz time cuti sem...


Caya dah?? ni kat tingkat 5..tingkat atas sekali..kat tingkat 1,2,3 SANGAT sejuk...t aku beku,terpaksa plak tidor kat PSZ ni sampai esk...hehe
Tujuan hamba berada di sini adalah untuk mencari buku dan membuat mathematical modelling untuk reseach hamba...Tuan hamba semua ada???xde2...hamba je yg ader..haha..
K la..baut keje la cik suuuuuuuuuu~~~~

No comments: