Wednesday, August 3, 2011

{23} 1 Ramadhan 1432H


Alhamdulillah, Allah mempermudahkan aku dan juga keluarga menjalani ibadah puasa pada tahun ini..

'Ketinggalan zaman la Su ni..hari ni dah 3 Ramadhan,kau baru nak update pasal 1 Ramadhan...'

Eh3, peduli hape kan?? haha...alu bz ckit..maklum la,perempuan berpantang ni, xde masa nak bukak laptop.hek3..*sila jgn menipu dibulan puasa ni yerk!*
ok2, ni botul2 ni...aku bz ckit..aku kan balik kampung..of course la nak spent time dgn family...mmg aku xbuat kije, xbkk laptop pun..mmg aku bagi MC 3 hari kat cik lappy sempena Bulan Ramadhan ni sbb pasni die kene keje kuat..kene OT lagi time2 pose nnti..isk3..nak buat mcmana, pekerja mestila berkhidmat untuk tuannya kan?? haha


Act, aku nak tunjuk something ni..saje nak korang terliur dipagi hari dibulan puasa ni..NAh! amik ni tgk puas2..Ptg kang g bazar ramadhan g cari mknan best2 yerk :p










Ibu buat AYAM PERCIK versi Kelantan!!! special request from me =)





Ape?? xnampak???mai cni datang dekat lagi~~Biaq hang terliur tgk ayam percik ibu kami buat :p







Tu dia...Die mai dekat dah...amacam??terliuq tak??






Mai tgk juaadah puasa kami pada 1 Ramadhan..









Jgn dok kata,banyak la,tamak la ok...ni makanan untuk 7 org tau dak?? tgk la, betapa ckitnye kami makan....Ibu buat ayam percik kuah putih (masakan orang Kelantan)..Mmg best giler ah! Pastu plak ibu masak samabl sotong yg bile di makan dgn ayam percik tu, peh3 mmg sesuai bangat la! slurpPp..nyum3...
yg len2 tu aku dgn adik beli kat bazar Ramadhan...

Alhamdulillah..kenyang sungguh walaupun ckit...Malam tu kami g solat Tarawikh beramai2..sungguh best..:)

No comments: