Wednesday, August 17, 2011

{27} Moments should be remembered

Setelah berumur 23 tahun nie, baru sekarang dapat tgk balik gmbar2 time sekolah rendah...
WahhHH!! rindu betul kenangan masa sekolah rendah..
Aku dapat gambar ni dalam group sekolah rendah yg salah sorang budak kelas aku buat..
sekolah aku adalah SK Bandar Maharani..
Aku sekolah dari darjah 3 smpai darjah 6 (1997-2000)
sekarang dah tua2 ni, rindu plak tgk gmbar2 lama..
xmau la ckp bnyak2, moh le kt tgok gmbar2 saya time kicik okayyy >.<




Ni time darjah 3, kelas 3 Raya

Ni plak time darjah 4, kelas 4 Raya

Ni time darjah 5,kelas 5 Raya
Time ni ada student exchange program dgn Jepun..

Dua gambar bawah tu ada sorang bdk dari Canada baru balik Malaysia..
Mukanye xberubah smpai sekarang..Kenal Anzalna Nasir??
Ce cari mana satu die??


p/s: Lepas dari habis sekolah rendah, ktorg xpernah buat reunion, xpernah jumpa kot..Yela, dulu mana ada FB bagai..nak cari2 pun payah..bape lame tu ek?? erm..dalam 11 tahun..wah gitu!! bile la nak jumpa sume balik yer..lengkap semuanya..erm...tunggu salah sorang kawin la baru boleh jumpa kot..hehe..skang kan dah ada group sendiri..jemput je ikut ctu..abis cite..hehe



No comments: