Wednesday, September 7, 2011

{31} Eid Mubarak Celebration

Assalamualaikum..
Sorry for the late update =)

Just wanna share my family celebration for Hari Raya..
Raya tahun ni hanya di Muar sahaja.For the first time,if I'm not mistaken, sambut kat rumah sendiri.Biasanya sambut kat kampung either Kelantan or Pontian..Tahun ni sepatutunya raya di Pontian, but  terPAKSA lambatkan kepulangan supaya tidak membuat kerja dua tiga kali. Tgk la kemeriahan ktorg sambut raya kat umah sendiri..Happy jgk sbb korum lengkap tahun ni..sume ada...



Makan2 di pagi raya

Bergambar family selepas solat sunat aidilfitri..

Bermaafan dengan ayahanda =)
Bermaafan dengan ibundaku =)
5 dara dalam taman En Najib..hik2 =p

Adik pertama mintak maaf dengan kakak kiut .. >.<

Bdk utagha mintak maaf dgn kakak die yg somel  >.<

Salam ada makna tu..mentang2 lepas ni nak kena jd banker ^^,
Oleh sebab adik aku,Sofya daftar UTM 4hb, so ktorg decide balik kg 3hb tu..So, dapat la beraya kat kg daripada xdapat beraya lansung kan..Tapi mmg penat wa cakap la..walaupun aku xbawak kete, tp sesungguhnya duduk kat tempat penumpang lagi penat dari memandu..kan2??

oh ye, adik aku mendaftar di KTR,Kolej Tun Rahah (iye ker nama kolej tu?entah la,xsure sbb aku pun baru 1st time lalu kat kolej tu sepanjang 5 tahun aku kat UTM  >.<)...

Dalam bilik yg akan dihuni selama 2 semestar

Kakak kesayangan tgk tolong kemas >.<

Laju sei mengemas sbb 2.30 kena berkumpul semula =)

Mcm happy je bdk ni sorang masuk uni..Haih,dah membesor dah adik bongsu aku sorang tu..Dulu ketek..ketek bunyi kasut..haha..skang dah masuk universiti dah..Tahniah la yer...Hopefully adikku success with flying colors~

No comments: