Thursday, August 4, 2011

{24} Facebook



Just curious, nape ek kapel2 or laki bini suke tulis kat fb bnda yg boleh msg@kol je? Nak tunjuk sgt ke yg korang romantik, loving and sweet couple??
Bile org puji, bangga je rasa..ceh!
Hp korang tu dah habis kedit ke?? pelik2..

Contoh2 status yg biasa aku baca...

'Ayang,sori abg balik lewat...'
'Ayang masak sedap sangat hari ni!'

Jgn ngade ckp aku jeles pulak..Aku nak buat boleh aje,tp malas la nak tunjuk kat 1 dunia..buat pe nak tunjuk??diam2 sudah...sume bnda pun nak heboh kat fb..aish!

Len la tulis status mcm ni..

'To ayang, abg xde kedit nak msg@kol..Abg balik lewat..'
'Isteri sy adalah perempuan paling penyabar sekali dalam dunia.Dia lahirkan anak2 saya, dia sediakan makanan sdap2,baju, kemas rumah dgn bersih..Sy sayang dia...'

Okay la kan..xde la org meluat sgt nak baca...Kalu dah desperate sgt, ko buat availability post tu supaya laki@bini@pakwe@makwe ko je boleh baca..tu pun kalu rasa gatal tangan sgt nak tulis status..

Footnote: Bukan sume bnda nak heboh seantero dunia..Kalu letak pos tu untuk mendapakan pujian semata2,lupakan ajek

3 comments:

miss shana said...

saye stujuk!!!!!

Little Dreamer said...

setujuk gapo dionyo poh bedoh :p

miss shana said...

stuju tu la..aku mencik org yg over manje kat laman sosial cmni.hahah