Monday, August 1, 2011

{22} Childhood handwritting

Hohoho holick!!!!
Pas sahur tadi aku menghabiskan masa dgn membaca Al-Quran..Aku berazam nak khatam bulan Ramadhan ni..AKu harap, niat ku ini diberkati Allah SWT...amin~

Back to the story, aku tergerak hati nak baca Al-Quran guna Al-Quran aku dulu..
Bila aku bkk Al-Quran tu,OMG!!! I found this....


Rumi version

Jawi version

Aku nmpak tulisan aku time darjah 4...giler kiut..aku mcm xcaya tulisan aku 'lawa' mcm tu...hik3...
Al-Quran ni kotor ckit sbb dulu kalu xsalah aku, Al-Quran ni kena air. Aku dapat Al-Quran ni Nenek aku yg bg.Aku ingat lagi, makcik aku marah sbb nenek bagi aku Al-Quran ni sbb die belikan untuk nenek aku..huk3..Lama gak la aku baca ayat2 Al-Quran guna Al-Quran ni...Aku beli Al-Quran len time sekolah kat MRSM YT Besut sbb xkan nak bawak Al-Quran nek bus..lebih baik beli baru..:)

Actually, nak tunjuk tulisan aje,tp membebel aje lebih..hek3..Tp aku akui, tulisan aku mmg le huduh..xdpt dinafikan lagi..smpai loni pun same xlawa...Ibu mesti xbg sgt aku tolong pape keje if membabitkan perlunya kelawaan tulisan..Yeah, I admit it ! :) Maklumah,sy ni bercita2 nak jd doctor.itu pasalla dah berlatih awal2 buat tulisan doctor..hehe..last2, xjd DR perubatan...InsyaAllh, bercita2 menjadi Dr pendidikan..nak jd lecturer! tp kt hanya mmpu merancang aje kan?Yg len terserah kpd Qada' dan Qadar Allah SWT..

Erm, ape ek plan hari ni?

2 comments:

--SiTi ZaLiHa-- said...

haha. mest pearl pinjam tu sebab tu 'haila' kena potong jadi 'rizza', tinggal 'su' je yg same. hehe.

Little Dreamer said...

Haha..dah mmg die je ader kat umah tu kak ct..sume barang akna jdi die punye :p