Tuesday, July 5, 2011

{4} Minuman Herba HPA -Teh Pegaga

Td petang, aku dgn labmate g cari kedai HPA kat tepi Giant U Mall..Tp ada 3 jenis..xtau den nak pilih yg mana..Lepas baca kelebihan setiap jenis teh herba tu, at last ktorg pilih yang ni...
Ni la teh nyer


Bak kata akak yg jual tu,ni pek baru.Pek lama adalah berbentuk kotak..ni lagi senang kot..Siap ada zip lagi..mcm seluar plak..Dulu harga die RM 20.00.Skang harga dah nek jd RM24.00.Lagi2 ktorg bukan ahli HPA.ala,lagipun, ni baru 1st time kot guna produk dari HPA.xpe2,kt buat experiment dulu..

Kenapa ko ni sibuk2 nak beli benda alah ni?Kan ada banyak uncang teh yg murah2?Lipton ada,Boh ada,nak jgk beli yg mahal..

Erm, apa salahnya melabur untuk kebaikan ckit..Actually, dlm badan ni bnyak angin..SANGAT banyak smpai sedawa dari celik mata smpai la tutp mata.Dah g banyak hospital,klinik,tp still xbaik2 jgk..Makcik aku kata,maybe sistem pencernaan xteratur kot..Ermmm,entahla..Sbb tu, aku pilih teh ni.Untuk buang angin,untuk sistem pencernaan n untuk kurangkan lemak

Bagi aku cuba dulu, tgk la hasinya dlm seminggu dua ni.. Doakan kesihatan aku k..amin~

No comments: