Wednesday, July 27, 2011

{19) Penatnye caye~

Laptop ku buah hati kedua ku

Exhausted !

Itu je yg boleh aku katakan..Baru aku rasa life bdk research..
kuang3..
Kene kejor 'garis mati' yg SV aku dah bg..
Tp aku ada hati nak bersenang lenang..
Hamik kau !
nek cuti gopoh gapah buat kije...hek3
Sampai mata aku dah rupa gini .....

Eyebag is the special gift from an owl !

Haha..iye la kan??
Burung antu bagi sbb rajin meneman die sampai lewat malam..
Amik kau 2 eye shadow tu !

Aku rasa aku bertambah rajin sekarang ni *sape lagi nak puji kalu x aku sendiri..hek3*
Mana taknye..kije melambak, deadline seminggu aje...
Kije bukan 1 je, tp ada la 3-4 kije...

Td pepagi kul 8.30pg dah dtg lab siap pastikan en.tunang saya kejut pagi2 buta dan pastikan x tdor balik.Semalam paksa mata ni tdor awal..Nikmatnye tidor awal...Alhamdulillah :)
Rajin x aku?rajin x? *sile puji,kalu tak xmo kawan dgn hang :p*

Pastu buat kije smpai la ptg td non-stop smpai nek juling bijik mata ni..dgn task,correction,mathematical modelling..
Bile tibe waktu kemuncak( lepas Zohor) banyak plak salah aku kira..dah la modelling tu dlm 4 pages..
kenapa kemuncak???? sbb jap g meeting..hehe..Biasanya meeting dlm kul 3 or 3.30 ptg..

ArghH !! stress jap :(
Pastu aku g solat, baru dpt betulkan math equation aku tu dari mula...
PhewW~ siap jgk akhirnya pembetulan dan task aku last week..

Pas solat, nmpak SV aku aje..AJE?? kenapa die seorg? mana wife Dr??
Rupa2nya wife Dr merangkap co-SV aku xdtg...ada kursus katanya..
huk3..aku berada pada tahap paling sedih time tu...
Penat je aku bertungkus lumus dari pagi...tp xdop meeting ploks..

Think positive ! At least aku dah siap kije kan??????
Hooyeyy~~~ dah boleh rehat malam ni,malam esok,malam lusa, dan malam tulat..
Bile dah hari senin, mula la kau tergopoh balik dan bermula la episod yg sama...

~SEKIAN cerita si penglipurlara~ *hehe*

Tapi papepun, aku sayang SV dgn co-SV aku...even dieorg xjd wat meeting sekali pun..hik3


**Hopefully aku akan jd lecturer mcm mereka..
Sabar tol dieorg tu melayan kerenah ktorg ni....huk3