Friday, July 15, 2011

{11} Congratulation sis !!!

Yeah,hari ni semua budak2 lepasan Matrikulasi,STPM,Diploma dan STAM akan mengetahui kemana menara ilmu mereka selepas ini..yg dapat,aku ucapkan tahniah..yg xbernasib baik,try mintak rayuan....


Di sini dgn bangga dan happy-nya aku nak ucapkan

Congratulation to you sbb akan jd budak U xlama lagi..dulu men2 teng2.skang dah masuk universiti dah ek..


pada adik aku..

ni yang paling BONGSU sekali..die budak matrik johor..Die sorang je dlm family ktorg budak matrik sbb kakak2 dieorg ni xsuke matrik...Contohnya, aku budak forecast UTM-MARA,twin aku amik diploma,adik yg 2nd last masuk Form 6 n si bongsu ni masuk matrik...wallah! bervariasi sungguh!!mana2 pun sama sbb sume dah berjaya..amin~~

Tahniah ye todik sbb dapat masuk UTM...aku tau ko mmg nak dekat dgn aku kan.. dan nak pau aku kan????..yg bestnye die dpt ape yg die mintak..2nd choice tu..die apply Math Industri,alhamdulillah dpt sbb die ni mcm aku..gile math..malas bab2 menghafal..keh3..

Bdk2 u ni masuk bulan 9 eh??Aku mmg xsabar nak tunggu todik masuk UTM ni...at least boleh aku jaga..kalu malas,boleh piat tinge die...maklumla,adik bongsu, mana baisa jauh2 ni...aku pun ade kete..die nak g mana2 senang ade aku..t boleh mintak 1 bilik dgn aku..aku pun ade kat cni insyaAllah smpai die habis...

Bagi aku la, UTM adalah tempat yang paling aman,tenang, mudah dan menyenangkan.. sistem kat cni senang..bak kata adik aku yg jd student T-E-E-T... tp mmg aku akui..sbb tu aku suh sume adik aku mintak UTM.tp yg si Bongsu ni je yg dpt..xpelah dari xde...aku pun baru smbung belajar..moh la kt berlajar sekeras2nya :)

No comments: