Friday, July 15, 2011

{13} Ingatan

Jangan ingat orang yg baik,yg bagus,yg alim,yg disanjung orang, akan kekal selama2nya mcm tu...dah banyak dah aku tgok org mcm ni...



tp yg paling aku xleh lupa, masa aku zaman sekolah..dulu2 kala tu...ada la sorang ni, dia alim,mmg sume orang suka termasuk cikgu cekgi..bertudung litup,berstokin kaki dan tangan..mmg perfect la! ada satu soalan die tnya aku yg aku xleh lupa sampai skarang..nape bdk skarang suke pakai suar jeans?pakai suar jeans macam anak jin..peh3...pedih je dgor..ade kaitan ke??

tp sekarang,die jilat ludah die balik..now,stokin kaki entah kemana,tudung dah xlitup mana,selimpang sana sini, pakai suar jeans, pakai baju seakan2 ikut shape badan...

jangan kt rasa kt sentiasa bagus,bangga dengan keadaan diri kt sekarang.
beriman sekarang, xsemestinya beriman selama2nya..
jahil sekarang, xsemestinya jahil selamanya...

Pernah tgok drama Antara Garisan??

 

kalau xpernah sila tgk...cari dulu link die.kalu xjumpa,baru mintak..t aku bg...
korang akn lebih paham ape yg aku kata ni..
adios..

No comments: