Thursday, October 20, 2011

{35} Alhamdulillah, syukur~

Assalamualaikum....
Aku just nak share something yg sangat buat aku gembira, buat aku rasa bertuah kerana Allah mengurniakan aku rezeki yang melimpah ruah...

Hampir sebulan aku meniaga...

Meniaga ape plak kau ni cik kak???

aku meniaga baju baby la makngah...haha...
mcm2 ada, Rompers, Baby tight, Busha, Jumpers, Sweater, T-Shirt dan macam2 lagi :)



Yess! that's my business FB name...
cute kan nama tu ??
Aku ni mmg minat sgt2 meniaga..kalu bab meniaga ni, otak ni berjalan je pikior pasal bisness..contohnya mcmana nak tarik org beli, mcmana nak iklankan bisness, mcmana itu, mcmana ini...


Skarang ni dah sebulan aku meniaga secara online ni, Alhamdulillah, xlama lagi dah nak pulang modal dah..syukur Alhamdulillah...suke3 :D

Semoga, apa yang aku usahakan ni membuahkan hasil...Jom la ramai2 menyopingkan diri di Baby Wear Online.

Sila like FB saya disini yer

No comments: